Het beheren van belangrijke documenten is een tijdsintensieve taak. Met onze slimme software kunnen wij deze taak op een efficiënte manier oppakken. Zo weet u dat al uw belangrijke documenten op één centrale plek zijn opgeslagen.
U herkent het vast: alle documenten binnen uw vereniging blijven zich opstapelen, elke bestuurslid of vrijwilliger heeft weer documenten op hun eigen laptop of computer staan of rond hun huis liggen. Deze zorg behoort binnenkort tot het verleden!
Wij zorgen ervoor dat al uw documenten op een centrale worden opgeslagen. U beheert zelf de toegang die betrokkenen van de vereniging bij bepaalde documenten hebben. Zo heeft u al uw documenten gestructureerd en centraal opgeslagen en hoeft u nooit meer lang te zoeken naar wat u nodig heeft.
Wilt u meer tijd over hebben voor uw vereniging of stichting? Wilt u niet steeds bezig zijn met uw documentbeheer? Of heeft u een tekort aan mankracht om
de taken uit te voeren?
Dan is qs10 de oplossing! Met onze ervaring en expertise kunt u uw secretariële werkzaamheden op een professionele manier én voor een lage prijs laten verzorgen!